پربازدید
پربازدید

پربازدید

بیشترین قهرمانی جام باشگاهی اروپا کدام کشور هست؟


کانال سایت شرطبندی بت فیدو betfido

https://s28.picofile.com/file/8464158942/betfidp.jpg


مطالب پربازدید:

yaraneh۱۰.ir مشاهده

کلید اولیه سوالات تیزهوشان سال 94 - ورودی هفتم مشاهده

saja.medu.ir مشاهده

آگهی های استخدامی روژ مشاهده

اعلام کلید اولیه سوالات تیزهوشان سال 1394-1395 مشاهده

ثبت نام مدارس شاهد-saja.medu.ir مشاهده

یارانه-yaraneh۱۰.ir مشاهده

«جیپسی کینگز» در راه ایران مشاهده

آگهی اسنخدامی روز مشاهده





لطفا اگه این مطلب را پسندیدین ما را با یک کلیک محبوب کنید

مسابقه پیامکی شبکه 3

سابقه حضور کدام تیم در فینال لیگ قهرمانان(باشگاهی) بیشتر است؟ مشاهده

جشن قهرمانی تراکتورسازی+عکس ها و فیلم ها مشاهده

رده بندی 8 تیم برتر اروپایی بر اساس تعداد عنوان قهرمانی

 رده بندی 8 تیم برتر اروپایی بر اساس تعداد عنوان قهرمانی

طرفداری – همیشه بحث های فراوانی بر سر پرافتخارترین تیم فوتبال دنیا بین هواداران تیم های مختلف وجود داشته است. در این یادداشت که برگردانی از مقاله ای با همین نام در سایت بین المللی”FTBpro” می باشد، ‌به بررسی 8 تیم اروپایی که تا کنون بیشترین عناوین قهرمانی را از آن خود کرده اند، می پردازیم. این عناوین شامل قهرمانی در سطح ملی، اروپایی و جهانی است و رده بندی اعلام شده فقط بر اساس تعداد عناوین قهرمانی نه بر اساس اهمیت آنها.









آمار بیشترین قهرمانی جام باشگاهی اروپا کدام کشور هست؟  به ترتیب زیر میباشد
 1-اسپانیا
2-انگلیس
3-آلمان
4-ایتالیا
5-اسکاتلند

8- یوونتوس تورین از ایتالیا با 55 عنوان قهرمانی

تیم یوونتوس بیشترین عنوان قهرمانی را در بین تیم های ایتالیایی در اختیار دارد که مهمترین این عناوین عبارتند از:

29 قهرمانی سری آ، 1 قهرمانی در سری بی، 9 قهرمانی در جام حذفی، 5 قهرمانی در سوپرکاپ ایتالیا، 2 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، 3 قهرمانی در جام یوفا، 2 قهرمانی در جام در جام اروپا، 2 قهرمانی در جام باشگا ههای جهان و چند جام دیگر.

7- لیورپول از انگلیس با 59 جام

تیم لیورپول گذشته درخشانی دارد و تا کنون به اکثر جام های ممکن رسیده است، اما اکنون تا حدودی از آن گذشته پر افتخار فاصله گرفته است. مهمترین عناوین لیورپول عبارتند از:

18 قهرمانی در لیگ برتر، 7 قهرمانی در جام حذفی، 8 قهرمانی در جام اتحادیه، 15 قهرمانی در سوپر کاپ انگلیس، 5 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، 3 قهرمانی در جام یوفا و 3 قهرمانی در سوپر کاپ اروپا.

6- بایرن مونیخ از آلمان با 59 جام

تیم بایرن مونیخ بیشترین عنوان قهرمانی را در بین تیمهای آلمانی در اختیار دارد و در فصل گذشته توانست با فتح سه گانه، تعداد این عناوین را افزایش دهد، مهمترین این عناوین عبارتند از:

23 قهرمانی در بوندسلیگا، 16 قهرمانی در جام حذفی، 11 قهرمانی در سوپرکاپ آلمان، 5 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، 1 قهرمانی در جام یوفا، 1 قهرمانی در جام در جام اروپا و 2 قهرمانی در جام باشگاه های جهان.

5- منچستر یونایتد از انگلیس با 61 جام

شیاطین سرخ نیز در این رده بندی حضور دارند و بیشتر این عناوین را در دوران سر آلکس فرگوسن کسب کرده اند، مهمترین این عناوین عبارتد از:

20 قهرمانی در لیگ برتر، 11 قهرمانی در جام حذفی، 4 قهرمانی در جام اتحادیه، 15 قهرمانی در سوپر کاپ انگلیس، 3 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، 1 قهرمانی در جام یوفا و 1 قهرمانی در جام در جام اروپا و 2 قهرمانی در جام باشگا ههای جهان.

4- رئال مادرید از اسپانیا با 75 جام

مادریدی ها نیز در رتبه چهارم این رده بندی قرار دارند، آنها همچنین با 9 بار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا در این زمینه رکورد دار هستند سایر عناوین مهم عبارتند از:

32 قهرمانی درلالیگا، 18 قهرمانی در جام حذفی، 9 قهرمانی در سوپرکاپ اسپانیا، 9 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، 2 قهرمانی در جام یوفا، 1 قهرمانی در سوپرکاپ اروپا و 3 قهرمانی در جام باشگا ههای جهان و چند جام دیگر.

3- بارسلونا از اسپانیا با 77 جام

تیم بارسلونا در حال حاضر با داشتن بازیکنانی نظیر مسی و نیمار بهترین تیم جهان فوتبال به حساب می آید و در گذشته نیز افتخارات فراوانی کسب کرده اند، مهمترین این عناوین عبارتند از:

22 قهرمانی درلالیگا، 26 قهرمانی در جام حذفی، 10 قهرمانی در سوپرکاپ اسپانیا، 4 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا، 4 قهرمانی در جام در جام اروپا، 4 قهرمانی در سوپرکاپ اروپا و 2 قهرمانی در جام باشگاه های جهان و چند جام دیگر.

2- سلتیک گلاسکو از اسکاتلند با 105 جام

سلتیک در حال حاضر تیمی بدون رقیب در اسکاتلند است و توانشته است عناوین پرشماری را کسب کند، مهمترین این عناوین عبارتند از:

44 قهرمانی در لیگ برتر، 36 قهرمانی در جام حذفی، 14 قهرمانی در جام اتحادیه، 10 قهرمانی در سوپر کاپ اسکاتلند، 1 قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا.

1- گلاسکو رنجرز از اسکاتلند با 125 جام

رتبه اول این رده بندی در اختیار رنجرز می باشد که تا کنون جامهای متعددی را کسب کرده اند و با اقتدار در صدر این رده بندی جای دارند، مهمترین این عناوین عبارتند از:

54  قهرمانی در لیگ برتر، 33  قهرمانی در جام حذفی، 27  قهرمانی در جام اتحادیه، 10 قهرمانی در سوپر کاپ اسکاتلند، 1 قهرمانی در جام در جام اروپا.

منبع:http://www.tarafdari.com/


مطالب پربازدید

جشن قهرمانی تراکتورسازی+عکس ها و فیلم ها مشاهده


نظرات 2 + ارسال نظر
ali پنج‌شنبه 24 اردیبهشت 1394 ساعت 00:17

you

شذئتتعتاد سه‌شنبه 22 اردیبهشت 1394 ساعت 23:53 http://RDKIFJHRSJH.GVFBSDFE@GMIL.COM

عااااااااااااااااااااااااااااااااللللللللللللللللللللللللللللیییییییییییییییییییییییییییییییییی مممممممممممممنننننووووووننننننننن اااااااااازززززززززززززز کککککککککککمممممممممککککککککتتتتتتتتتتتوووو

قربانت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد