پربازدید
پربازدید

پربازدید

ثبت نام مدارس شاهد-saja.medu.ir


کانال سایت شرطبندی بت فیدو betfido

https://s28.picofile.com/file/8464158942/betfidp.jpg


برای ثبت نام کلیک کنید

برای ورود به سیستم لطفا "ثبت نام"  را کلیک کنید
ثبت نام مدارس شاهد-saja.medu.ir

سایت ثبت نام مدارس شاهد-saja.medu.ir


ثبت نام مدارس شاهد اینترنتی می شود

تهران - ایرنا - مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش گفت: ثبت نام دانش آموزان پایه های اول ابتدایی و هفتم متوسطه اول مدارس شاهد برای سال تحصیلی 95- 94 اینترنتی انجام می شود.

ثبت نام مدارس شاهد94-95 به گزارش خبرنگار حوزه آموزش ایرنا، محمدحسین کفراشی روز یکشنبه در نشست خبری اظهار داشت: دانش آموزان فرزند شهید، جانباز، ایثارگر، آزاده و رزمنده می توانند با ورود به پایگاه اینترنتی saja.medu.ir با وارد کردن مشخصات خود برای تحصیل در مدارس شاهد ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: ثبت نام پایه هفتم (متوسطه اول) از اول تا پانزدهم خردادماه همزمان با ثبت نام مدارس سراسر کشور انجام می شود و نتیجه نهایی پذیرش دانش آموزان نیمه دوم خرداد اعلام می شود.

 





 
مشاور وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه ثبت نام دانش آموزان پایه اول ابتدایی نیز از اول تا پانزدهم تیرماه انجام و نتایج پذیرش نیمه دوم تیرماه اعلام می شود، یادآورشد: از آنجا که امسال پایه اول متوسطه دوم نداریم ظرفیت پذیرش برای پایه های اول ابتدایی و اول متوسطه اول بین 60 تا 65 هزار نفر است.

کفراشی توضیح داد: سال گذشته 28 هزار نفر در پایه اول ابتدایی، 38 هزار نفر در پایه هفتم متوسطه اول و 37 هزار نفر نیز در پایه اول متوسطه دوم در مدارس شاهد مشغول به تحصیل شدند که امسال این آمار با توجه به اینکه پایه اول متوسطه دوم وجود ندارد، کاهش می یابد.

کفراشی اضافه کرد: ثبت نام دانش آموزان از این طریق موجب می شود ثبت نام در کوتاه ترین زمان صورت گرفته و اطلاعات کاملی از دانش آموزان خانواده، شهدا، جانبازان، ایثارگران و آزادگان به دست آید.

وی ادامه داد: همچنین با این روش نظارت بیشتری بر فرآیند مدارس شاهد صورت می گیرد و از مراجعه حضوری والدین به مدارس که باعث اختلال در کار مدیریت مدرسه می شود، جلوگیری خواهد شد.

مدیر کل امور شاهد و ایثارگران وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه تلاش بر این است که تراکم دانش آموزان در مدارس شاهد کاهش یافته و در هر کلاس از 28 نفر فراتر نرود، افزود: در صورتی که مدارس ظرفیت خالی داشته باشند می توانند از سایر افراد از جمله فرزندان فرهنگیان نیز ثبت نام به عمل آورند.

کفراشی یادآورشد: اکنون در استان ها فارس، زنجان و خراسان جنوبی به صورت آزمایشی ثبت نام اینترنتی در حال انجام است و تحصیل دانش آموزان فرزندان شاهد و فرزندان جانبازان بالای 70 درصد در مدارس شاهد رایگان است.

وی اضافه کرد: همچنین تحصیل در این مدارس برای فرزندان جانبازان 25 تا 50 درصد با تخفیف 40 درصدی و فرزندان جانبازان زیر 25 درصد با تخفیف 20 درصدی امکان پذیر است.

مشاور وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: بخشی از هزینه مدارس شاهد بر اساس مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی تامین می شود و بخش دیگر در قالب کمک سرانه خواهد بود که این رقم برای دوره ابتدایی از 399 تا 480 هزار تومان، متوسطه اول 350 تا 550 هزار تومان و متوسطه دوم از 430 تا 700 هزار تومان تعیین شده است.

کفراشی اظهار داشت: سال گذشته 389 هزار دانش آموز در یک هزار و 355 مدرسه شاهد اشتغال به تحصیل داشته اند که از این تعداد 189 هزار نفر جزو جامعه هدف (فرزندان شهدا، جانیازان، ایثارگران، آزادگان و رزمندگان) و 193 هزار نفر نیز خارج از جامعه هدف بوده اند.

وی اضافه کرد: همچنین حدود 27 هزار دانش آموز در قالب طرح پراکنده شاهد مشغول به تحصیل هستند که این افراد از آنجا که در برخی مناطق مدارس شاهد وجود ندارد در دیگر مدارس تحصیل کرده و هفته ای دو ساعت خدمات مشاوره و فوق برنامه دریافت می کنند.

فراهنگ ** 1883**1601**


منبع:ایرنا



برای ثبت نام کلیک کنید

برای ورود به سیستم لطفا "ثبت نام"  را کلیک کنید
http://dft-ac.ir/wp-content/uploads/final.gif.jpg

ثبت نام:کلیک کنید



نظرات 5 + ارسال نظر
سید کامیار طباطبایی سه‌شنبه 5 خرداد 1394 ساعت 11:14

سامانه ای وجود نداره سر کاریه

saja.medu.ir

... یکشنبه 3 خرداد 1394 ساعت 13:18

اصلا معلوم نیست چی به چیه

چرا؟ شما به سایت
saja.medu.ir
برین برا ثبت نام

علی یکشنبه 3 خرداد 1394 ساعت 11:57

سلام من هر کاری میکنم فرم ثبت نامی باز نمیشه فرزندم رو ثبت نام کنم آیا بدلیل ترافیک سنگینه یا سایت مشکل داره خواهشمندم راهنمایی کنید با سایت هم میرم هیچ فایده ای نداره

با سلام مشکل از ترافیک هست اما اگه اینترنت شما سرعتش کمتره می تونه از اون هم باشه باز می تونی به کافی نت بری مشکلت حل شه

اکتای جمعه 1 خرداد 1394 ساعت 23:50

ثبت نام کی شروع میشه توی این سایت چیزی نیست که؟

برو به این سایت saja.medu.ir

m جمعه 1 خرداد 1394 ساعت 11:02

پس این سامانه ثبت نام کو؟

برو به این سایت saja.medu.ir

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد