پربازدید
پربازدید

پربازدید

عکس های جدید از سیل چمن بید

سیل عصر امروز به زمین‌های کشاورزی مناطق مرغزار، اصغرآباد، شورک، اسپاخو و رباط قره بیل خسارت وارد کرد و محور گرمه به چمن بید را مسدود کرد.


به گزارش پایگاه خبری گرمه، رمضانی مدیر جهاد کشاورزی شهرستان گرمه با اعلام این خبر افزود: بر اثر بارندگی شدید عصر امروز در مناطق مرغزار، اصغرآباد، شورک، اسپاخو و رباط قره بیل زمین‌های کشاورزی این مناطق دچار آب‌گرفتگی شد و خساراتی بر آنها وارد شد.

وی با اشاره به اینکه اکثر زمین‌های کشاورزی منطقه به زیر آب رفته است و یکی از چاه موتورها نیز به‌طور 100 درصد دچار خسارت شده است افزود: در حال حاضر میزان دقیق خسارت وارده به کشاورزان مشخص نیست و پس از بررسی، این موضوع اطلاع‌رسانی خواهد شد.

رمضانی همچنین به دامداران شهرستان گرمه توصیه کرد با توجه به حجم زیاد بارندگی و خطرات احتمالی موجود از حمل، تردد و چرای دام در مناطق مذکور خودداری کنند.

همچنین بر اساس گفته شاهدان عینی یک خودروی سواری نیز بر اثر سیل از جاده منحرف شد که با تلاش نیروهای امدادی سرنشینان آن از خطر احتمالی نجات‌یافته و به مکانی امن منتقل شدند.

خاطرنشان می‌گردد بر اثر بارندگی عصر امروز که تا این لحظه نیز ادامه دارد محور گرمه به چمن بید برای مدتی مسدود شد و در حال حاضر نیروهای امدادرسان و راهداری در حال هدایت مسافران و ایمن‌سازی محور موردنظر هستند.

انتهای پیام/

 

 
                   

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد