پربازدید
پربازدید

پربازدید

فال روز سه شنبه 26 خرداد 1394


مهمترین های روزسه شنبه خرداد 1394:


دانلودآپدیت آفلاین و آنلاین نود32 امروز سه شنبه 26 خرداد94 مشاهده

آهنگ های امروز سه شنبه 26 خرداد 94 مشاهده

موزیک های امروز سه شنبه 26 خرداد 94 مشاهده

آگهی های رایگان امروز سه شنبه 26 خرداد 1394 مشاهده

استخدامی بانک ها امروز 26 خرداد 1394 مشاهده

استخدامی امروز سه شنبه 26 خرداد 94 مشاهده

جم رایگان کلش آف کلنز امروز 26 خرداد 1394 مشاهده

شارژ های رایگان امروز 26 خرداد 1394 مشاهده

پیامک های سه شنبه 26 خرداد 1394 مشاهده

پیشگویی روز سه شنبه 26 خرداد 1394 مشاهده

خرید رایگان اکانت کلش 26 خرداد94 مشاهده

قیمت طلا، سکه و ارز صبح سه شنبه،1394/03/26 مشاهده

اینستگرام های امروز یسه شنبه 26 خرداد 1394 مشاهده

طالع روز سه شنبه 26 خرداد 1394 مشاهده

پیشگویی روز سه شنبه 26 خرداد 1394 مشاهده

قیمت مسکن امروز سه شنبه 26 خرداد 94 مشاهده

جوک های سه شنبه 26 خرداد 1394 مشاهده

نیازمندی های امروز سه شنبه 26 خرداد 94 مشاهده





فال روزانه | فال روز سه شنبه 26 خرداد 1394


فال روزانه | فال روز چهارشنبه 20 خرداد 1394


خوش اومدین به فال امروز انشاءالله که فال روزتون خوب و خوبتر باشد برای حمایت از سایتم به من کمک کنید اگه واقعا توانایی مالی دارین ، و نیاز شدید مالی دارم

شماره کارت بانک ملت: 6104337944939931   شکاری


فال روزانه برای متولدین فروردین ماه در روز 20 خرداد 1394

- فال روزانه متولدین فروردین ماه

امروز برای گرفتن یک تصمیم مهم درباره مسائل مالی اصول اساسی  و ضروری را در اختیار ندارید اما توجه داشته باشید که پنجره‌ای که برای فرصت های جدید به روی شما گشوده شده است فقط چند روز می‌تواند باز بماند و دیگر منتظر شما نخواهد ماند. بسیار سخت است که بسرعت واکنش نشان دهید چرا که عدم اعتماد به نفس در شما حتی فکر کردن را هم برایتان را هم سخت و دشوار می‌کند. نگران نباشید؛ خوش بینی شما بازخواهد گشت. در ضمن تا زمانی که احساس اطمینان نکرده‌اید از گرفتن تصیمات مهم و اساسی در رابطه با زندگی تان خودداری کنید! 

 

فال روزانه برای متولدین اردیبهشت ماه در روز 20 خرداد 1394

- فال روزانه متولدین اردیبهشت ماه

امروز ممکن است دوستان و همکارانتان از شما توقع کار بیشتری داشته باشند، اما با وجود این هم هیچ چیز نمی‌تواند تلاشهای بی وقفه شما را متوقف کند. تمایل شما به راضی نگه داشتن دیگران بیش از اندازه شدید است. اگر شما کمتر قول بدهید می‌توانید دیگران را از دردسر نجات بدهید. اگر دست رد به سینه کسی بزنید و او را ناامید کنید بهتر از این است که در آخر کار با یک سری از خواسته‌های غیر معقول مواجه بشوید.

فال روزانه برای متولدین خرداد ماه در روز 20 خرداد 1394

- فال روزانه متولدین خرداد ماه

 شما امروز سعی می‌کنید که از عصبی شدن و دچار وحشت شدن جلوگیری کنید و آسان ترین راه هم این است که بگذارید دیگران حواس شما را پرت کنند تا به احساسات دشوار و پیچیده خود فکرنکنید. اگر خود را در میان خانواده، دوستان و یا همکلاسی‌هایتان محاصره کنید راهی است که می‌توانید بوسیله آن از درگیری با احساسات خود پیشگیری کنید به خاطر اینکه شما باید وظیفه خود را در پیشبرد گفتگو و مکالمه انجام دهید. درست است که این یک راه حل دائمی‌نیست، اما غرق کردن خود در میان کسانی که مانند شما فکر می‌کنند و هم فکر شما هستند می‌تواند به طور موقت فشار عصبی را از شما دور کند.

فال روزانه برای متولدین تیر ماه در روز 20 خرداد 1394

- فال روزانه متولدین تیر ماه

 امروز زیاد دوست ندارید با وظایف و مسئولیت‌های خود روبرو شوید، اما نمی‌توانید به راحتی هم از کنارشان بگذرید. اگر بخواهید برای فردا مسئولیت‌های بیشتری را قبول کنید، نیاز به وقت بیشتری دارید، بنابراین این کار را بهتان توصیه نمی‌کنیم چرا که ممکن است از عهده اش برنیایید. درعوض تا جایی که می‌توانید کارهایی که قبلاً در دست گرفته‌اید را تمام کنید تا وقت برای تفریح کردن هم داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین مرداد ماه در روز 20 خرداد 1394

- فال روزانه متولدین مرداد ماه

با ایجاد شدن کسوف ماه در سومین خانه شما - یعنی خانه ارتباطات - نسبت به همیشه سرتان شلوغ‌تر شده است. حتی اگر دیگران خواستند با شما در مورد ایده‌ها و تفکراتشان صحبت کنند، شما باید به نیازهای خودتان هم توجه کنید. وقت بیشتری را به فعالیت‌های لذت بخش، مثل کار کردن در باغ و یا باغچه خانه‌تان و یا تغییر دکوراسیون یکی از اتاق‌های خانه‌تان، اختصاص بدهید تا زندگی‌تان را زیباتر کنید.

فال روزانه برای متولدین شهریور ماه در روز 20 خرداد 1394

- فال روزانه متولدین شهریور ماه

 اگر امروز با افراد دیگر به مشکل برخورده اید، بهتر است که خودتان را از گروه کنار کشیده و به تنهایی کاری را انجام دهید. این سخن به این معنا نیست که شما همیشه فرد تنهایی هستید؛ بلکه بدین معنی است که شاید امروز افراد دیگر بخواهند کاری انجام دهند که زیاد مورد علاقه شما نباشد. از تعیین کردن مرزهایی برای خود هراس نداشته باشید و اجازه بدهید دیگران هم بفهمند که شما چه کارهایی را دوست دارید انجام دهید.

فال روزانه برای متولدین مهر ماه در روز 20 خرداد 1394

- فال روزانه متولدین مهر ماه

شاید شما امروز از برآوردهای نتایج کارتان راضی نباشید، بنابراین نهایت کاری که از دستتان بر می‌آید را انجام دهید تا امضا کردن یک قرارداد جدید را به تعویق بیندازید. شما می‌توانید این کار را "تأخیر به خاطر هدف"  بنامید. شما کارهایی که باید زود انجام شوند را دوست ندارید، بنابراین هنگامی که دیگران شما را تحت فشار قرار می‌دهند، معمولاً عقب گرد می‌کنید. شما تا چند روز آینده انرژی خود را باز می‌یابید و عقاید جدیدی برای کارهایی که می‌خواهید انجام دهید پیدا می‌کنید.

فال روزانه برای متولدین آبان ماه در روز 20 خرداد 1394

- فال روزانه متولدین آبان ماه

 شما امروز کاملاً به عشق نیاز دارید و می‌توانید آنچه را که می‌خواهید دریافت کنید! ولی متاسفانه داشتن یک یا دو روز لذت بخش لزوماً به بهتر شدن روابطتتان در دراز مدت کمکی نمی‌کند، ولی حسی لذت بخش به شما دست خواهد داد که تا مدت‌ها فراموشش نمی‌کنید. اما خیلی هم روی شانستان حساب نکنید؛ شما واقعاً باید بدانید که چه موقع روش‌تان را تغییر دهید.

فال روزانه برای متولدین آذر ماه در روز 20 خرداد 1394

- فال روزانه متولدین آذر ماه

شما می‌توانید بدون اینکه تلاش زیادی برای پنهان کردن احساسات تان کنید این کار را براحتی انجام دهید و احساسات خود را در دل تان نگه دارید. شما حتی نیازی ندارید که لباس مبدل یا ماسک بر چهره بگذارید. هر طور که شما خودتان  را ببینید،‌ دیگران نیز همانطور شما را خواهند دید. شما مشغولتر و گرفتارتر از همیشه به نظر می‌رسید و این به شما کمک می‌کند تا کار اضافی انجام ندهید. به جای اینکه هاله‌ای از خیالات واهی در اطراف خود ایجاد کنید، حد و مرزی برای خود ایجاد کنید و آن را به دیگران منتقل کنید؛ برایشان توضیح دهید که چه کاری را می‌توانید انجام دهید و چه کاری را نمی‌توانید!

فال روزانه برای متولدین دی ماه در روز 20 خرداد 1394

- فال روزانه متولدین دی ماه

 شما امروز آمادگی این را ندارید که ترس‌های خود را برای دیگران بگویید؛ چراکه آنها باور کرده‌اند شما تنها کسی هستید که ذاتا خودتان را با تمام شرایط وفق می‌دهید. به هر حال شک‌ها و تردیدها شاید از آن چیزی که انتظار داشتید بیشتر شده باشد و شما ترجیح می‌دهید استواری و ثبات قدم بیشتری داشته باشید. نگران افکار دیگران نسبت به خود نباشید و نخواهید که طبق خواسته آنها رفتار کنید. خودتان باشید؛ آنها را شگفت زده کنید و از احساسات قلبی خود حرف بزنید!!

فال روزانه برای متولدین بهمن ماه در روز 20 خرداد 1394

- فال روزانه متولدین بهمن ماه

اگر چه شما دارای فعالیت‌های فراوانی هستید و نقش‌های خود را به خوبی انجام می‌دهید و در صحنه رقابت نیز به خوبی می‌توانید با رقیب‌های خود به مبارزه برخیزید اما اتفاقات جنبی زندگی‌تان شما را تا حدودی نا امید کرده است از انرژی شما برای پیشبرد خواسته‌هایتان کاسته است. شما دارای فعالیت‌های جنبی بسیاری نیز هستید توصیه می‌شود که فعالیت‌های خود را محدود کرده و همه تلاش تان را در یک زمینه سرمایه گذاری کنید تا نتیجه بهتری داشته باشید.

فال روزانه برای متولدین اسفند ماه در روز 20 خرداد 1394

- فال روزانه متولدین اسفند ماه

رفتاری که شما امروز در برابر کسب درآمد پیش گرفته اید بسیار بهتر از رفتارتان در روزهای اخیراست. حتی احساس می‌کنید مثل اینکه دارید به همه اهدافی که مدنظرتان بود می‌رسید. با این وجود ممکن است درباره ارزش  بخش های مطلوب زندگی تان بد قضاوت کنید یا اینکه تخمین بزنید چقدر طول می‌کشد تا پروژه ای به انتها برسد. اگر شما تعهدی دارید یا خریدی کرده اید مطمئن باشید این دقیقا همان چیزی است که همیشه آرزویش را داشتید.


منبع:نمناک

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد