فال روز

فیس تی وی :  فال روز فال جدید فال 27 خرداد

فروردین
هنوز در حال حل کردن یک مشکل احساسی هستید. بهتر است آرام و با احتیاط رفتار کنید و در آخر روز موفق تر از انتظار خود هستید. پاداشی نیز دریافت می کنید.

 اردیبهشت
بهتر است پیش از آنکه  به جلوتر بروید چیزهایی بیهوده را دور بریزید. زمان خوبی است تا عادت های گذشته را ترک کنید و در رفتارتان تغییراتی ایجاد کنید. به خاطر داشته باشید که هیچ چیز بدون تغییر نمی ماند زندگی در حال تغییر است .

خرداد
مشکلات خانوادگی باید هر چه سریع تر برطرف شوند البته تا قبل از آن که به جنگ جهانی (سوم) تبدیل شود. باید آمادگی داشته باشید تا هم شرایط خوب را بپذیرید و هم شرایط بد را، افراد زیادی خوشبختی را شرطی می خواهند. اما خوشبختی تنها زمانی به دست می آید که شما شرطی برای آن نگذارید. سعی کنید ناراحت نشوید و دیگران از این خود فدایی شما برای دیگران تحت تاثیر قرار می گیرند. 

 
تیر
شخصی با نگاهی خاص به شما نگاه می کند و شما را مضطرب می کند،اما بیش از آن که با عجله به سمت آن شخص بروید، به خوبی به آن فکر کنید.البته اگر مجرد هستید،بد نیست کمی درباره این شخص تحقیق کنید.

مرداد
امروز ستاره ها گرد هم جمع شده اند که اطمینان بدهند، ذهنتان روشن شده است و دقیقاً می دانید که راجع به چه چیزی صحبت می کنید. امروز کاملاً برعکس دیروز است و جای خوشحالی است که کنترل افکارتان را بار دیگر به دست می گیرید. انتظار دارید که عزیزانتان هم هشیار باشند، در غیر این صورت کاملاَ آزرده خاطر می شوید.

شهریور
همسرتان فکر می کند در حال حاضر خیلی به او علاقه مند هستید اما این طور به نظر نمی آید.دوست دارد به شما بگوید چه کار کنید و اگر گوش نکنید عصبانی می شود.دقت کنید که خودتان هم رفتاری مثل او پیش گرفته اید اگر این طور است عذرخواهی کنید.

مهر
امروز خطر این که کسی بخواهد شما را به انجام کاری وسوسه کند وجود ندارد چرا که شما دقیقاً می دانید چه کاری را می خواهید انجام دهید.شما با هر کسی که حرف های بی معنی می زند و توقع دارد شما آنها را باور کنید،مشاجره خواهید کرد.این عالی است ولی خطر این وجود دارد که شما ندانید کی و چه وقت دست از سرزنش بکشید مراقب باشید بی جهت درگیر مطالبی که واقعاً اهمیت ندارند نشوید.

آبان
امروز به دور دست ها فکر می کنید و برای آینده تان نقشه می کشید.از یک دوست خوب کمک بگیرید و برای نظر خواهی و یا هم فکری با اوغرورتان را کنار بگذارید.از کاری که همیشه دوست دارید انجام دهید لذت می برید مخصوصاً اگر کاری غیرمعمول و هیجان انگیز باشد.

آذر
ستاره ها شما را وا می دارند که درباره نحوه زندگی از خود سوالاتی بپرسید. حداقل یک جنبه زندگی روزمره شما می تواند با یک ذره دستکاری بهتر شود. شما می توانید زندگی روزمره ای را بوجود بیاورید که نیازهای شما را برآورده سازد، بنابراین از این که تغییراتی لازمه را بوجود آورید درنگ نکنید. این فقط به یک تصمیم جدی از طرف شما نیاز دارد.
دی
گاهی اوقات می توانید به خوبی دیگران، دلربایی کنید، اما مراقب باشید که از تمام جذابیت خود برای به دست آوردن دل یک فردنادرست استفاده نکنید. اگر کوچکترین سوء ظنی در مورد موضوع خاصی دارید، پیش از آن که دیر شود از آن موضوع دوری کنید. اگرچه کمی خطر در مسائل آن ها را جالب تر می کند. این طور نیست؟

بهمن
امروز مراقب چیزهایی که می خورید  و می نوشید باشید زیرا سیستم عصبی تان از روزهای دیگر حساس تر می باشد . بنابراین از چیزهایی که کمی مشکوک هستید یا چیزهایی که وقت های دیگر هم با شما هماهنگی ندارند دوری کنید . در رابطه با مسائل کاری هر موضوع کسل کننده و روزمره برایتان ناراحت کننده است و مشکل می توانید فکرتان را به کار معطوف کنید . این موضوع حواس شما را بدست افکار منفی جلب می کند و این کار شما را بدتر می کند.

اسفند
کمتر بین خودتان و شریک زندگی تان خرده بگیرید که باعث تلخکامی عمر شود . اما اگر از تصوراتتان به عنوان یک عامل شادی بخش در برقراری ارتباط استفاده کنید می تواند جالب باشد . شما برای کسی بسیار با محبت به نظر می آیید و زیاد طول نمی کشد که شریک زندگی تان را پریشان می کند.



منبع:www.facetv.ir