پربازدید
پربازدید

پربازدید

آتش بازی درساختمان مرکزی پلیس دالاس در آمریکا+عکس ها

ساختمان مرکزی پلیس دالاس در آمریکا هدف حملات چهار مظنون قرار گرفت

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از ایندیپندنت، گزارش‌های حاکی از وقوع تیراندازی در بیرون از ساختمان مرکزی پلیس شهر دالاس و خنثی کردن یک بمب در نزدیکی این ساختمان است.

پس از این درگیری چندین بسته که یکی از آن‌ها محتوی یک بمب در بیرون از این ساختمان به صورت پراکنده پخش شده بودند و این وسلیه انفجاری با به‌کارگیری یک روبات مخصوص خنثی کردن بمب، خنثی شد.

پلیس اعلام کرده است که حدود 4 مظنون در این حادثه دست داشته‌اند، که یکی از آن‌ها خود را تحت عنوان جیمز بولوایر به مذاکره‌کننده نیروهای پلیس معرفی کرد، البته این باور وجود دارد که وی مجروح شده است.

دیوید براون، رئیس پلیس دالاس عنوان داشت که فرد مظنون به پلیس گفته بود که آن‌ها پسر وی را گرفته‌اند و وی را به تروریسم متهم کرده‌اند.  

این تصور وجود دارد که فرد مسلح از نقاط مختلف از جمله بر موقعیت‌های مرتفع به سوی نیروهای پلیسی که در نزدیکی ساختمان بوده‌اند، آتش گشوده است.

طبق گزارش رسانه‌های محلی، پلیس اعلام کرد که صبح روز شنبه، افراد مظنون با استفاده از سلاح‌های اوتوماتیک و از درون یک ون، چندین بار ساختمان پلیس را هدف شلیک قرار داده‌اند.

هنوز گزارشی از تعداد مجروحانی که از سوی پلیس تأیید شده باشد، منتشر نشده است.

پس از اینکه این خودروی ون تلاش کرد تا از صحنه فرار کند،‌ پلیس به تعقیب آن‌ها پرداخت و در بزرگراه ایالتی 45 آن را متوقف کرد. این بزرگراه بسته شده بود و نیروهای واکنش سریع دالاس برای کمک فراخوانده شده بودند. 

وقتی پلیس خودرووی را محاصره کرد، چندین بار تبادل آتش بین پلیس و مظنونان انجام شد.

مذاکرات هم‌اکنون با یک مظنون حاضر درون یک خودروی ون در یک فست‌فود در پارکینگی در جنوب دالاس ادامه دارد.


منبع:tasna.ir/

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد