پربازدید
پربازدید

پربازدید

عکس های دو بازیگر دستگیرشده در پارتی چهارشنبه ۶ آبان ۱۳۹۴

دو بازیگر دستگیرشده در پارتی/عکس ها و فیلم 
صراط: ماجرای انتشار خبر تاسف‌برانگیز دستگیری دو هنرپیشه سینما در یک پارتی شبانه که از جانب نیروی انتظامی و متاسفانه با کم‌دقتی رسانه‌یی، موجی را در فضای رسانه‌یی و محافل سینمایی ایجاد کرده، همچنان با واکنش‌های مختلفی همراه است.

 هادی داداشی در یادداشتی در روزنامه‌ی «بانی‌فیلم» در این‌باره نوشته است:

از جمعه گذشته که خبر دستگیری دو هنرپیشه با اسامی تخفیف داده شده «ه - ت» و «م - ک» رسانه‌ای شده، ده‌ها نفر از اهالی سینما و تلویزیون در تماس با خبرنگاران ما پیگیر مشخصات کامل آندو شده‌اند. بماند اینکه سیل تماس‌ها از جانب بسیاری از خوانندگان «بانی فیلم» و انبوهی از کامنت‌ها توسط کاربران سایت «بانی فیلم آنلاین» نیز با این مضمون و برای اطلاع از هویت دستگیرشدگان به سوی ما سرازیر شده است. امین تارخ روز گذشته در گفت‌وگو با «بانی فیلم» موضعگیری مناسبی در این باره کرد و اصولاً انتشار چنین اخباری را به صلاح جامعه هنری ندانست.
منبع:www.seratnews.ir دو بازیگر دستگیرشده در پارتی  عکس دو بازیگر دستگیرشده در پارتی  فیلم دو بازیگر دستگیرشده در پارت  علت دو بازیگر دستگیرشده در پارتی  نام دو بازیگر دستگیرشده در پارتی  اسامی دو بازیگر دستگیرشده در پار  بازیگر دستگیرشده در پارتی  2 بازیگر دستگیرشده در پارتی  3 بازیگر دستگیرشده در پارتی
چهارشنبه ۶ آبان ۱۳۹۴

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد