پربازدید
پربازدید

پربازدید

عکس های مار در کوه صفه اصفهان سه‌شنبه ۲۱ مهر ۱۳۹۴


کانال سایت شرطبندی بت فیدو betfido

https://s28.picofile.com/file/8464158942/betfidp.jpg


ماجرا
مار در کوه صفه اصفهان/عکس ها و فیلم 

ماجرای فیلم "مار چند متری" در کوه صفه اصفهان

استان‌ها > اصفهان - به گزارش تسنیم مدیر مجموعه کوهستانی صفه اصفهان با اشاره به فیلم پخش شده درباره وجود یک مار طولانی چندین متری در این کوه در این ارتباط توضیحاتی داد.

وحید خسروی با اشاره به کلیپ پخش شده در فضای مجازی مبنی بر وجود یک مار بسیار طولانی و چندین متری در پارک کوهستانی صفه اصفهان اظهار داشت: اینکه فیلم در کوه ضبط شده یا نه خودش جای سئوال دارد زیرا ممکن است در کوه‌های اطراف صفه یا در رشته کوه‌های دیگر صفه باشد.

وی افزود: صفه بخشی از رشته‌کوه زاگرس به شمار می‌رود و از لحاظ ترکیب کوهستان به آن تشابه دارد اما نمی‌توان به طور قطعی گفت فیلمی که در شبکه‌های مجازی پخش شده، کوه صفه اصفهان است.

مدیر مجموعه کوهستانی صفه اصفهان بیان کرد: در کوه صفه مار وجود دارد اما اینکه تائید کنیم این مار مربوط به کوه صفه باشد یا نه و اینکه نوع مار چه چیزی بوده و خطرناک است یا خیر، جای سئوال دارد زیرا من خودم بارها این کلیپ را دیده‌ام.

وی تصریح کرد: بعید می‌دانم چنین ماری در کوه صفه باشد زیرا هر روز کوهنوردها به کوه صفه می‌روند و اینکه شخصی این مار را پیدا کند و فیلم مار را بگیرد، بسیار بعید است. اگر چنین اتفاقی افتاده بود به ما اعلام می‌شد، حتی در این مورد هیچ اطلاعی به ما داده نشده و یا با 125 نیز تماس گرفته نشده است.

خسروی با بیان اینکه به اینکه ممکن است این فیلم مربوط به صفه نباشد گفت: بعید می‌دانم کلیپی که پخش شده واقعا مربوط به صفه باشد، شاید مار در کوهی بوده و صدا روی این فیلم گذاشته‌اند، اما با این وجود در حال تحقیق هستیم تا شخصی که کلیپ را گرفته پیدا کرده و از او خواهش کنیم از محلی که این کلیپ را گرفته و اعلام کرده این مار در کوه صفه است را به ما نشان دهد.

وی اظهار داشت: البته در این زیستگاه مار و حیوانات دیگر زیادی زندگی می‌کنند، در اینجا خدنگ، بزمجه، شغال و روباه وجود دارد که با مردم کاری ندارند و آسیبی به آن‌ها وارد نمی‌کنند.

مدیر مجموعه کوهستانی صفه اصفهان خاطرنشان کرد: در یک سال گذشته گزارش گزیدگی عقرب در کوه وجود داشته اما گزارشی از مارگزیدگی در این یک سال گذشته وجود داشته است. حتی اگر ماری هم در این کوه وجود باشد، در مکانی زندگی می‌کند که محل تردد انسان‌ها نباشد و خودش را از محیط‌هایی که انسان‌ها تردد می‌کند، فاصله می‌گیرد.

خسروی خاطرنشان کرد: البته در کوه صفه اصفهان جانوری به نام "خدنگ" زیست می‌کند که تخصصش مارگیری است و غذای آن مار بوده و تعداد آن در پارک زیاد است. مار در صفه خیلی کم وجود دارد زیرا می‌توان گفت خدنگ‌ها ریشه مار را در کوه صفه کنده‌اند.


 
ی ماری که در «شبکه‌های اجتماعی» کوه صفه اصفهان را ناامن ...
www.tasnimnews.com/Home/Single/870888Translate this page
Sep 27, 2015 - به گزارش خبرگزاری تسنیم از اصفهان، انتشار فیلم وجود یک مار بزرگ و طویل در کوه صفه اصفهان و حاشیه‌های پیرامون آن در روزهای گذشته، نگرانی‌هایی ...
ماجرای فیلم "مار چند متری" در کوه صفه اصفهان - خبرآنلاین
khabaronline.ir/detail/459722Translate this page
Sep 21, 2015 - به گزارش تسنیم مدیر مجموعه کوهستانی صفه اصفهان با اشاره به فیلم پخش شده درباره وجود یک مار طولانی چندین متری در این کوه در این ارتباط ...
مار عظیم در کوه صفه اصفهان -20 شهریور 1394 - فیلم آکا
www.akairan.com/filme/animal.../2015922162841.ht...Translate this page
Sep 22, 2015 - مار عظیم در کوه صفه اصفهان -20 شهریور 1394 - فیلم آکا.
مار عظیم در کوه صفه اصفهان -20 شهریور 1394 - آپارات
www.aparat.com/.../مار_عظیم_در_کوه_صفه_اصفهان_...Translate this page
Sep 20, 2015 - ویولت مار عظیم در کوه صفه اصفهان -20 شهریور 1394 مار عظیم در کوه صفه اصفهان -20 شهریور 1394 مار , کوه صفه اصفهان , مار عظیم الجثه , , ویولت.
مشاهده شدن مار عظیم الجثه در کوه صفه اصفهان.....!!! - آپارات
www.aparat.com/.../مشاهده_شدن_مار_عظیم_الجثه_در_ک...Translate this page
Sep 24, 2015 - محمد مشاهده شدن مار عظیم الجثه در کوه صفه اصفهان.....!!! عجیب , مار , اصفهان , , محمد.
کوه صفه - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد
https://fa.wikipedia.org/.../کوه_صفهTranslate this page
Persian Wikipedia
کوه صفه نام کوهی است از سلسله جبال زاگرس در منتها الیه جنوب جغرافیایی اصفهان که از شمال به جاده کمربندی، از غرب به کوههای تخت رستم و دره خان، از شرق به شهرک‌ها و ...
Missing: مار
ماجرای ماری که در «شبکه‌های اجتماعی» کوه صفه اصفهان را ناامن ...
esfahanshargh.ir/76287/کوه-صفه-اصفهانTranslate this page
Sep 27, 2015 - به گزارش اصفهان شرق؛ انتشار فیلم وجود یک مار بزرگ و طویل در کوه صفه اصفهان و حاشیه‌های پیرامون آن در روزهای گذشته، نگرانی‌هایی را در برخی ...
ماجرای فیلم مار چند متری در کوه صفه اصفهان - News
monitor.shafaqna.com/FA/IR/1967048Translate this page
ماجرای فیلم مار چند متری در کوه صفه اصفهان. ... به گزارش تسنیم مدیر مجموعه کوهستانی صفه اصفهان با اشاره به فیلم پخش شده درباره وجود یک مار طولانی چندین متری در ...
ماجرای فیلم "مار چند متری" در کوه صفه اصفهان | دانلود رایگان
elt-kh.ir/ماجرای-فیلم-مار-چند-متری-در-کوه-صفه-اص/Translate this page
Sep 21, 2015 - وحید خسروی با اشاره به کلیپ پخش شده در فضای مجازی مبنی بر وجود یک مار بسیار طولانی و

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد