پربازدید
پربازدید

پربازدید

پدرفداکار همراه کودک ۷ ساله غرق شدند /عکس ها


کانال سایت شرطبندی بت فیدو betfido

https://s28.picofile.com/file/8464158942/betfidp.jpg


فرمانده انتظامی مراغه خبر داد


پدرفداکار همراه کودک ۷ ساله غرق شدند


قدس آنلاین – تبریز: فرمانده انتظامی مراغه از غرق شدن پدر و فرزند هفت ساله یک خانواده روستایی به علت عدم آشنایی به فنون شنا در استخر کشاورزی خبر داد.

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، سهراب رحیم‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار ما در تبریز اظهار داشت: به دنبال تماس مردمی با مرکز فوریت‌های پلیسی 110 مبنی بر غرق شدن دو نفر در یک استخر کشاورزی در روستای «قره‌کند» شهرستان مراغه بلافاصله ماموران کلانتری 12 در محل حاضر شدند و موضوع ‌را مورد بررسی قرار دادند.

وی افزود: ماموران بعد از حضور در محل خواستار اعزام ماموران آتش‌نشانی و غواص برای بیرون کشیدن اجساد از استخر شدند.

فرمانده انتظامی مراغه تصریح کرد: گروه امداد و نجات غواصی بلافاصله در محل حاضر شدند و اجساد پدر و پسر را از عمق استخر پیدا کردند و بیرون کشیدند

رحیم‌زاده در تشریح حادثه گفت: در این حادثه فرزند هفت ساله خانواده به داخل استخر افتاده بود که پدر وی به منظور نجات فرزندش خود را به آب می زند اما هر دو نفر آنها متاسفانه به علت ناآشنا بودن به فنون شنا غرق می‌شوند.

فرمانده انتظامی مراغه به شهروندان توصیه کرد در صورت حضور در کنار رودخانه‌ها و استخرها چه در زمان کار و یا تفریح مواظب فرزندان خود باشند و در صورتی که به فنون شنا آشنایی ندارند از ورود آنها به استخر و رودخانه‌های پرآب خودداری کنند

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد