پربازدید
پربازدید

پربازدید

بی حرمتی به امیر جعفری و همسرش/عکس وفیلم ها

بی حرمتی مجری تلویزیون به امیر جعفری و همسرش در برنامه‎ی زنده‎

"محمود شهریاری" که سال هاست در صدا و سیما فعالیت می کند و البته در سال هایی به علت ایجاد برخی حواشی از دوربین دور ماند، این روز ها در ایام تعطیل اجرای برنامه زنده رود در شبکه استانی اصفهان را برعهده دارد.

 

به گزارش سیتنا به نقل از انتخاب، در برنامه ویژه عید مبعث که مهمانان برنامه امیر جعفری و همسرش ریما رامین فر زوج هنرمند سینما، تئاتر و تلویزیون حاضر بودند پرسش هایی از جانب مجری برنامه مطرح شد که نمونه بارز بی حرمتی به مهمان و مخاطب بود.

در طول برنامه سوال هایی کاملا از حیطه شخصی و بی ارتباط با برنامه و مخاطبان از میهمانان پرسیده شد تا جایی که چندین بار امیر جعفری به این سوال ها واکنش نشان داد و از چرایی این پرسش ها پرسید.

در قسمتی از این برنامه مجری پایش را از این حد نیز فراتر گذاشته و با یک سوال کاملا بی مورد باعث اعتراض میهمان برنامه شد. شهریاری در این قسمت پرسید همسر شما شبیه چه میوه ای است؟ یا از مهمان دیگر برنامه (برادر زاده جعفری) پرسید زن عموی شما شبیه چه میوه ای است؟ سوالی "نا مربوط" که داد مهمان برنامه را هم در آورد. هرچند امیر جعفری به علت زنده بودن برنامه به سرعت از روی این مسئله گذشت اما اعتراض به جایش موجب نگارش این مطلب شد.

 

به راستی آیا مسئولان شبکه  و یا سازمان با چنین پرسشی در یک برنامه زنده مواجه شوند چه برخوردی خواهند داشت؟ و این پرسش تنها با مشاهده یک عملکرد مناسب از جانب مسئولین برنامه یا شبکه می تواند پاسخ داده شود.

انتهای پیا

 

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد