پربازدید
پربازدید

پربازدید

جوک های شنبه 30 خرداد 1394

جوک های شنبه 30 خرداد 1394


من دیگه تاقت ندارم عید فطر مبارک تبریک به تو تبریک به خودم تبریک به همه

 

******************************

ﻓﯿﻠﻢ ﻭ ﺳﺮﯾﺎﻝ ﺩﺭ ﻣﻮﺭﺩ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﺍﺳﻼﻡ ﻣﯿﺴﺎﺯﻥ ،

ﻫﻤﻪ ﺑﺎﺯﯾﮕﺮﺍﯼ ﺯﻥ ﺣﺠﺎﺏ ﺍﺳﻼﻣﯽ ﺩﺍﺭﻥ !

ﺑﻪ ﺍﯾﻦ ﻣﯿﮕﻦ ﻧﻔﻮﺫ ﺍﺳﻼﻡ ﺑﻪ ﻗﺒﻞ ﺍﺳﻼﻡ .... :|

******************************

 

اینقدر که دخترها

دنبال شوهر میگردن اون سنجابه تو عصر یخبندان دنبال فندوق نمیگرده به همین برکت

********************************

 

ﻣﺴﺌﻮﻝ ﺣﺮﺍﺳﺖ ﺑﺎﻧﻮﺍﻥ ﭼﯿﺴﺖ؟

ﻣﻮﺟﻮﺩﯾﺴﺖ ﺩﻭ ﭘﺎ ، ﮐﻪ ﺳﯿﺒﯿﻞ ﻭ ﺍﺑﺮﻭﯼ ﻓﺮﺍﻭﺍﻥ ﺩﺍﺭﺩ

ﻓﺎﻗﺪ ﻋﻘﻞ ﺍﺳﺖ ﭼﺮﺍ ﮐﻪ ﻣﻌﺘﻘﺪ ﺍﺳﺖ"ﻫﻠﻮ ﺑﺎ ﭘﺮﺯﺵ ﻗﺸﻨﮕﻪ"

ﺍﻭ ﺧﻮﺩﺭﺍ ﺩﺭ ﭘﺎﺭﭼﻪ ﺍﯼ ﻣﺸﮑﯽ ﻣﭽﺎﻟﻪ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ

ﻫﻤﺎﻧﻨﺪ ﻣﺎﺭﻣﻮﻟﮏ ﺭﻭﯼ ﺯﻣﯿﻦ ﻣﯿﺨﺰﺩﻭ ﻧﺎﮔﻬﺎﻥ ﻫﻤﺎﻧﻨﺪ ﻋﺠﻞِ ﻣﻌﻠﻖ ﺟﻠﻮﯼ ﭼﺸﻢ ﺑﺎﻧﻮﺍﻥ ﻇﺎﻫﺮ ﻣﯽ ﺷﻮﺩ!

ﻫﻤﭽﻨﯿﻦ ﺍﯾﻦ ﻣﻮﺟﻮﺩ ﺍﺯ ﺁﺯﺍﺭ ﻭ ﺍﺫﯾﺖ ﺑﺎﻧﻮﺍﻥ ﺗﻐﺬﯾﻪ ﻣﯽ ﮐﻨﺪ.. .

*********************************** 

 

دختره مسج داده: اصول دوستیِ شما چیه ؟

منم گفتم:

توحید نبوت امامت!

بیشعور بلاکم کرد!! :|

************************

چه قانونیه که هرچی پسر خوشگله گیر دختر زشت میفته!

هر چی هم دختر خوشگله گیره پسر زشت ؟!

من نگران خودمم

احتمالاً اگه این قانون درست کار کنه گودزیلا گیرم میاد !

***********************************

به نظر من سوتین اختراع شده که یکی برات باز کنه یا ببنده :|

اگر نه اون قسمت قُفلِش جلوش می زاشتن که خودت ببندی

کسی کمک خواست من هستم

***********************************

شعر های جدیدی که پشت سر عروس خونده میشه:

ساپورت دخترونه*******عروس چه مهربونه....

ساپورت رنگی رنگی******عروس چقد زرنگی....

عروس کلیپس طلایی*****عروس خانم تو ماهی....

نون و پنیر ارزونیتون*****کلیپس نمیدیم بهتون....

شام عروس آوردیم *****ساپورتتون رو بردیم....

کلیپس خوش آب و رنگه ******عروس قدش بلنده....

اسفند دونه دونه***** ساپورت عروسمونه !!!

************************************

این دوشیزه ای که خارجییا به دخترای مجرد ازدواج نکرده میگن،

در واقع همون ترشیده خودمونه!! D:

*******************************

جــــــــــاکش پدر تازه فوق دیپلمشو تو رشته پرورش و اصلاح نژاد حیوانات اهلی از دانشکده غیر انتفاعی و غیر حضوری علمی کاربردی تو قریه مسلم آباد از توابع یاقوت شهر گوزبیلاخ تپه سُفلای مَمَسَنی به زور سه ترم مشروطی و دو جلسه تشکیل شورا و نامه از امام جماعت مسجدشون گرفته ( نفسم گرفت ) ، اونوقت برگشته میگه : " از این مملکت باید رفت ، دیگه اینجا نمیشه موند !"

********************************

 

مورد داشتیم رفته خواستگاری عروس چایی آورده بهش گفته :

اگه میشه تو لیوان خودم بیار

*****************************

 

قزوینیه موقع مُردنش به پسرش وصیت میکنه وقتی مُردَم کیرمو ببُر که اون دنیا نباشه شهادت بده آبرومو ببَره.

پسره اینکارو میکنه،قزوینیه شب به خواب پسرش میادمیگه دستم به دامنت اینجا پر از حوریه من کیرمو لازمش دارم فردا داییت میمیره اونو بکن تو کونش تا برام بیاره،صبح پسره ماجرا رو برای مادرش میگه. مادرش میگه: غلط کرده ۳۰ ساله میخاد داییتو بکنه نتونسته حالا نقشه کشیده

****************************

 

پشت ماشینه نوشته بود:

تا امید هست آرزو چرا؟

نگاه کردم دیدم پلاکش قزوینه

*******************************

 

 

آبادانی رو عقرب میزنه درحال مردن میگه :

.ناموسن رو قبرم بنویسید پلنگ خوردش |:

*******************************

 

جاذبه ساپورت با مانتوی جلوباز،چهارده برابرجاذبه زمین است

(نیوتن در چهاراه امام)

************************************

 

من بد شانسیمو از همون دوران بچگی که تخم مرغ رو کاشتم و بهش آب دادم ولی مرغ نشد فهمیدم

********************************************

 

طرف مال بچه یتیم میخوره اما گوشت نمیخوره ... به خاطر حمایت از حقوق حیوانات :|||

*********************************************

 

میگن قیمت گل بالا رفته....قدر خودت رو بدون چون صد درصد قیمت کود هم میره بالا

*******************************************


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد