پربازدید
پربازدید

پربازدید

جوک های چهارشنبه 27 خرداد 1394


کانال سایت شرطبندی بت فیدو betfido

https://s28.picofile.com/file/8464158942/betfidp.jpg




جوک های چهارشنبه 27 خرداد 1394


برای خوانده جوک های جدید امروز اول باید به ادامه ی مطلب تشریف ببرید بعد بخونید بعد بخندید بعد واسم نظر بذارید بعد هی ازم تعریف کنید بعد برید آدرس وبلاگو هی به دوستاتون بدید . بعد هی هی هی هی هی هی هی هی عروسی عروسی  عروسی ... آ ماشالله ... . 

 

تو سربازی میخواستن خبر مرگ پدر یکی رو بدن طوری که شوکه نشه یارو. فرمانده همه رو به صف کرد، گفت اونایی که باباشون زندست یک قدم بیان جلو. یک قدم اومدیم جلو بعد به اون یارو یهو گفت تو چرا اومدی جلو؟ بابات دیشب خبر دادن که مرد.

 

 

 

 

بچه های مردم میرن المپیاد فیزیک و ریاضی مدال طلا میگیرن بعد من کله مو میکنم تو آستین موقع لباس پوشیدن؟؟؟ :| :| :|

 

 

 

 

به چهره ی دخترا موقع لواشک خوردن دقت کنید:.....یه نعشگی خاصی تو چهرشون میاد انگار دارن مواد افیونی میزنن.. :-|

 

  

 

 

 

دیشب اینترنتم قطع شد
رفتم یه ذره با خانواده نشستم،باهاشون آشنا شدم
به نظر آدماى خوبى میان :)

 

 

 

 

از اینکه بعضیا نمیان سمتت ناراحت نشو ایراد از تو نیست!!
مگس هیچوقت سمت گل نمیره
همیشه میره سمت عنى مث خودش"

 

 

 

 

آدمــــــــــــــــــــا کلاً دو دسته هستنــــــــــــــــد :
..
.
.
یا منـــــــــــــــــو دوس دارن . . . یااصلــــــــــــاً آدم نیستــــــن :)))

 

 

 

این که نامزدتون  پیکان داشته باشه یا فورد موستانگ فرقی نداره ، مهم اینه که …
ولی نه !
راستشو بخواین خداییش خیلی فرق داره …
:)))))

 

 

 

اومدن خونه آبگرمکنمون رو درست کنن وقتی درست شد مامانم خیلی شیک گفت : آخیش ....الهی نور به قبرت بباره
من :))))))
مرده :((((((
مامانم : :
S

 

 

 

 

بیشتر دانشجوها الان توو انتشارات در تکاپوی کپی کردن علم هستن :))

 

 

 

 

 

یکی از سرگرمی های من اینه به بچه های کوچیک فامیل که میان خونمون بگم:مامانت رفت خونشون!!!ولت کردن!!! بعد گریه کردنشو نگاه کنم:)

 

 

 

 

 

بفرمایید شامپاین
در گویش اصفهانی: “بفرمایید طبقه پایین برای صرف شام

 

 

 

دیروز تو کلاس نشسته بودم یه دختره نزدیک من نشسته بود دست کرد تو کیفش آدامس در آورد، باورم نمیشد آدامس اربیت بود تازه به منم تعارف کرد منم نامردی نکردم 4 تا برداشتم..:))))

 

 

 

 

سر جلسه امتحان یه دختره بغل دسته من نشسته بود من میگی حال کرده بودم گفتم لااقل 20نگیرم 17 که رو شاخشه خلاصه کلی باهاش هماهنگ کردم که بهت علامت دادم چطور برسونو این حرفا
.
.
.
هیچی دیگه تا برگهارو اوردن دیدم بلند شد برگهارو پخش کردو گفت بچها سرتون تو برگه خودتون باشه

 

 

 

یه قانونی هست که میگه :
یه مریضی میگیری که از هر یک میلیون نفر یه نفر اونو میگیره !
اما تو قرعه کشی بانک بین دونفر هم که باشه تو برنده نمیشی !

 

 

 

واااااااااااااای انقد بدم میاد از این دخترایی که موقع برف بازی یه دستشون جلو صورتشونه و اونیکی دستشون برفه
.
.
.
.

وااااااااااااااای انقد بدم میاد از این دخترایی که با چتر میان زیر برف
.
.
.
.
..
.وای انقد بدم میاد از این دخترایی که با کلاس رو برف راه میرن بعد با کلاس میخورن زمین
.
.
.
.

همین دیگه از بقیه دخترا خوشم میاد

 

 

 

 

میدونی چی از صدتا ف حش بدتره ؟؟.
.
.
.
مشترک گرامی با شارژ 1085000 ریال دیگر برنده 1000ریال اعتبار رایگان می شوید !

 

 

 

 

دقت کردید هر وقت تو زندگیتون یه روزنه ی امید پیدا میشه سریع یه پتروس فداکار پیدا میشه انگشتش رو میکنه توش؟!

 

 

نظرات 1 + ارسال نظر
لی هونگ کی سه‌شنبه 26 خرداد 1394 ساعت 18:00

عالی جدید بود بعد تازه تاریخ هم نویشتی مرسی

فدات مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد