پربازدید
پربازدید

پربازدید

جوک های جمعه 22 خرداد 1394

جوک های جمعه 22 خرداد 1394
با سلام و وقت بخیر به شما عزیزان
در خدمت شما هستیم در بخش جوکهای خنده دار با جوکهای باحال و خفن روز جمعه 22 خرداد94

امیدوارم خوشتون بیاد



کشیدن ترمز دستی قبل دعوا تو خیابون ...

قدرتی به آدم میده ک فنون معبد شائولین در چین یه همچین قدرتی رو نمیده !!
.
.
من اگه همین الانم زلزله بیاد با باقیمونده غذایی که لای دکمه های کیبوردم هست می‌تونم یه ماه زیر آوار زنده بمونم !!
.
  .
امتحانا در پیش است ! درسته که من کسی نیستم که از این امتحانا دردم بگیره! ولی خدایی این نمره هارو کی می خواد گردن بگیره؟!
.
.
ی سوالی ذهنمو درگیر کرده, آخه ما که سنی نداریم، کی وقت کردیم این همه بدبخت شیم..... !!
.
.
این دخترایی که رژ لبشون تا بالای لبشون اومده همونایی هستن که تو بچگی تا نقاشی هاشون رو رنگ میکردن از خط میزدن بیرون !


یه حسی همش بهم میگه:تمامِ این سریالای جِ م و فارسی و ا ن با الهام از این شعر ساخته شده: دوس داری با دوستِ من؛که دوس داره با دوستِ تو دوست بشه؛دوست بشی!
.
.
مامان من اصلا تو اتاق من نمیاد مگر اینکه یا تازه pc رو روشن کرده باشم یا تازه چشام واسه خواب گرم شده باشه! ینی خارج از این دو حالت نیست!
.
.
حوا ، یک سیب تو را به فرش رساند یک سیب نیوتن را به عرش من که دو سیب میکشم کجای قصه ام ؟
.
.
انقدر همه چی گرون شده ک از خونه قهر کردن هم دیگه نمیصرفه!
.
.
دختر : عزیزم چی کار داری می کنی ؟ پسر : پشه می کشم ! دختر : چند تا کشتی ؟ پسر : پنج تا ، دو تا نرو سه تا ماده دختر !!!!! : از کجا فهمیدی ؟ پسر : سه تا شون جلو آیینه نشسته بودن ، دوتا شون جلو مانیتور !!!

قت کردین خانوم ها چه اسمای سختی دارن واسه لباسا و کاراشون…؟ تاپ، مینی ژوب، مانیکور، پدی کور، بیکینی، شومیز، ماکسی… مال ما مردا دیگه پیچیده ترین اسمش عرق گیره !
یه همچین موجوداتِ ساده زیستی هستیم!
.
.
همه با هم یک صدا بخونیم………. ﺗــﺎب ﺗـﺎب ﻋﺒــﺎﺳـﯽ، اﺳﺘـــﺎد ﻣَﻨـﻮ ﻧﻨــــﺪازی !!! جمعی از دانشجویان مشروط خُل و چِل!!!
.
.
ینی یه دونه پشه نیم ساعته کاری با من کرد که چنگیز خان با مردم دنیا نکرد !!!
.
.
یعنی انتظار داشتن از بعضیا حکایت شرط بستن رو ” خر ” توی مسابقه اسب دوانیه ….

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد