پربازدید
پربازدید

پربازدید

نتایج کامل کشتی فرنگی آسیا دوحه قطر 2015 +جدول


کشتی فرنگی ایران قهرمان آسیا شد

تیم ملی کشتی فرنگی ایران با کسب 3 مدال طلا، یک نقره و 2 برنز عنوان قهرمانی آسیا را از آن خود کرد.

کد خبر: ۴۹۹۱۲۲

تاریخ انتشار: ۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۱:۳۹ - 10 May 2015

تیم ملی کشتی فرنگی ایران با کسب 3 مدال طلا، یک نقره و 2 برنز عنوان قهرمانی آسیا را از آن خود کرد.

به گزارش ایسنا، در پایان رقابت‌های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا، تیم ملی کشتی فرنگی ایران با کسب 3 مدال طلا، یک نقره و 2 برنز عنوان قهرمانی آسیا را از آن خود کرد تا فرنگی‌کاران ایران نیز همانند آزادکاران بر بام آسیا بایستند.

3مدال طلای ایران در این رقابت‌ها توسط رامین طاهری در وزن 71 کیلوگرم، یوسف قادریان در وزن 80 کیلوگرم و مهدی علیاری در وزن 98 کیلوگرم بدست آمد.

محمدعلی گرایی در وزن 66 کیلوگرم نیز به مدال نقره دست یافت و پیام بویری و بشیر باباجان‌زاده نیز به ترتیب در اوزان 75 و 130 کیلوگرم به مدال برنز دست یافتند. داوود عابدین‌زاده هم در وزن 85 کیلوگرم به عنوان پنجمی این رقابت‌ها رسید.

محسن حاجی‌پور نماینده وزن 59 کیلوگرم ایران نیز از دور رقابت‌ها کنار رفت.

دیدار رده‌بندی وزن 130 کیلوگرم:

در دیدار رده‌بندی وزن 130 کیلوگرم این رقابت‌ها هم بشیر باباجان‌زاده آخرین نماینده ایران برابر ناوین از هند به روی تشک رفت و در پایان موفق شد حریف خود را شکست دهد و به مدال برنز دست یابد.

باباجان زاده در رقابت های صبح امروز(یکشنبه) در دور نخست با نتیجه 4 بر یک مرات رامونوف از قرقیزستان را شکست داده بود. (رامانوف به دلیل مصدومیت به کشتی ادامه نداد) وی در دور بعد و در مرحله یک چهارم‌نهایی با نتیجه 8 بر صفر محمد ابراهیم از بحرین را شکست داد و به مرحله نیمه‌نهایی راه یافت. باباجان‌زاده برای حضور در دیدار فینال به مصاف نورماخان تینالیف قهرمان بازی های آسیایی 2014 و دارنده مدال برنز جهان رفت اما با یک داوری یک طرفه و با یک اخطار با نتیجه یک بر صفر مغلوب این کشتی‌گیر شد و به دیدار رده‌بندی رفت.



www.tabnak.ir

 




روزدوم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا/
حضور سه نماینده ایران در فینال و دو نماینده در رده بندی
رقابت ایران، قزاقستان، چین و ازبکستان برای کسب عنوان قهرمانی
اخبار
۱۴:۴۱ ۱۳۹۴/۲/۲۰
در روز دوم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی آسیا (یکشنبه 20 اردیبهشت ماه) سه نماینده کشورمان به دیدار فینال راه یافتند و دو نماینده دیگر در دیدار رده بندی حضور دارند.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، محمدعلی گرایی، یوسف قادریان و مهدی علیاری کشتی گیران اوزان 66، 80 و 98 کیلوگرم کشورمان با شکست تمامی حریفان به دیدار فینال راه یافتند.

پیام بویری و بشیر باباجان زاده کشتی گیران وزن های 75 و 130 کیلوگرم نیز در دیدار رده بندی حضور دارند.

تیم ایران در رقابت های روز نخست نیز توسط رامین طاهری در وزن 71 کیلوگرم صاحب یک مدال طلا شده بود و داود عابدین زاده کشتی گیر وزن 85 کیلوگرم نیز به دلیل مصدومیت پنجم شد. حاجی پور در وزن 59 کیلوگرم نیز از دور رقابت ها کنار رفت.

تیم ایران برای کسب عنوان قهرمانی تیم های ازبکستان، قزاقستان و چین را پیش رو دارد و کشتی رودرروی پیام بویری با حریف قزاق و کشتی بشیر باباجان زاده مقابل حریف هندی در دیدار رده بندی و کشتی های فینال قادریان و علیاری مقابل حریفان چینی نیز نتایج مستقیمی بر حضور تیم ایران بر روی سکوی قهرمانی این رقابت ها خواهد داشت.

محمدعلی گرایی کشتی گیر جوان کشورمان که برای اولین بار پای در میدان آسیایی در وزن 66 کیلوگرم بزرگسالان را می گذارد در دیدار فینال ریو هان سو قهرمان بازی های آسیایی 2014 و قهرمان مسابقات جهانی 2013 را پیش رو دارد.




رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان آسیا - قطر/
رامین طاهری یک گام تا مدال طلا
عابدین زاده راهی بیمارستان شد

۱۲:۱۶ ۱۳۹۴/۲/۱۹
رامین طاهری به دیدار فینال وزن 71 کیلوگرم رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی بزرگسالان در دوحه قطر راه یافت.

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کشتی، رقابت های کشتی قهرمانی بزرگسالان آسیا از ساعت 10:30 صبح امروز (شنبه) در سه وزن نخست رشته کشتی فرنگی در حال برگزاری است و نمایندگان کشورمان در اوزان 59، 71 و 85 کیلوگرم به مصاف حریفان خود رفته اند.

در وزن 71 کیلوگرم رامین طاهری در دور اول با نتیجه 8 بر صفر کریشانکانت یاداو از هند را شکست داد. وی در دور دوم مقابل عظمت دامبیروف از قزاقستان با نتیجه 10 بر 6 پیروز شد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. طاهری در این مرحله رودینگ ژانگ از چین را با نتیجه 7 بر 2 شکست داد و فینالیست شد. نماینده جوان کشورمان در دیدار فینال به مصاف روسلان تساریف قهرمان آسیا در سال 2014 از قرقیزستان می رود.

 وزن 85 کیلوگرم داود عابدین زاده در دور نخست رام ویر رام ویر از هند را با نتیجه 8 بر صفر مغلوب کرد. وی در دور دوم نیز با نتیجه 5 بر صفر فی پنگ از چین را شکست داد و به مرحله نیمه نهایی راه یافت. عابدین زاده در این مرحله در حالی که با نتیجه 6 بر 4 از حریف پیش بود با ضربه فنی مقابل رستم آساکولوف از ازبکستان، قهرمان بازی های آسیایی 2014 مغلوب شد و به دیدار رده بندی رفت.البته حضور عابدین زاده در این دیدار به دلیل پارگی کشاله ران در پرده ای از ابهام قراردارد. وی به دلیل مصدومیت راهی بیمارستان شده است.

در وزن 59 کیلوگرم نیز محسن حاجی پور با شکست در دور اول مقابل حریف قزاق خود از دور رقابت ها کنار رفت.

رقابت های پنج وزن دوم و پایانی فردا(یکشنبه) برگزار می شود.
 
منبع :سایت کشتی



 کشتی فرنگی قهرمانی آسیا ,  , نتایج کشتی فرنگی آسیا , کشتی فرنگی آسیا دوحه قطر 2015 جد , فرنگی آسیا دوحه قطر 2015 +جدول , نتیجه کشتی فرنگی آسیا قطر , خبر فوری کشتی , نتایج زنده ,  , فیلم بازی کشتی فرنگی قطر2015

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد