پربازدید
پربازدید

پربازدید

درگیری در مرز سیستان +عکس ها و فیلم


کانال سایت شرطبندی بت فیدو betfido

https://s28.picofile.com/file/8464158942/betfidp.jpg


۱۳۹۲\۰۸\۰۴ - ۲:۳۷ PM



در درگیری دیشب تروریستهای مسلح وابسته به بیگانه با ماموران هنگ مرزی سراوان ۱۴ نفر شهید و ۶ نفر زخمی شدند.


به گزارش واحد مرکزی خبر معاون سیاسی امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان گفت : منطقه صفر مرزی که محل درگیری مرزبانان کشورمان با تروریستهای مسلح وابسته به بیگانه بود از مناطق بسیار نا امنی است که دولت پاکستان اشراف امنیتی بر آن ندارد و چندین بار به دولت پاکستان برای برقراری امنیت در این منطقه مرزی هشدار داده شده است .
 

 
وی افزود : تروریستهای مسلح وابسته به بیگانه از طریق مرز پاکستان وارد کشورمان شده بودند و بعد از درگیری و به شهادت رساندن مرزبانان کشور و با دادن تلفات به خاک پاکستان متواری شدند .

معاون سیاسی امنیتی استاندار سیستان و بلوچستان افزود : برخی اخبار مبنی بر گرفتن گروگان از مرزبانان کشورمان بدست تروریستهای مسلح وابسته به بیگانه صحت ندارد .

محکومیت شهادت جمعی از مرزبانان کشور در سراوان

نماینده چابهار و نیک شهر اقدام اخیر تروریست های وابسته به بیگانه در سراوان را محکوم کرد.

آقای جدگال گفت: پرسنل مرزبانی در راه دستاوردهای جمهوری اسلامی و حفظ و حراست  از مرزها به دست گروهک های معاند به شهادت رسیدند.

وی افزود: دنیای استکبار بداند که با دشمنی با جمهوری اسلامی ایران به پشتوانه آمریکا و اسرائیل نمی تواند راه به جایی ببرد بلکه فرق اسلامی با برادری و تفاهم بر انسجام خود می افزایند.

خنثی شدن 12 عملیات تروریستی در 2 سال اخیر در سیستان وبلوچستان 

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: بیش از 12 عملیات تروریست ها و مخلان امنیت با هوشیاری نیروی امنیتی و انتظامی در نطفه خفه شده است.

نارویی افزود: تروریست ها و گروههای وابسته به استکبار جهانی طی 2 سال اخیر بارها قصد تجاوز به مرزها و عملیات های تروریستی داشته اند که در نطفه خفه شده اند.

وی گفت : تروریستها با استفاده از تاریکی شب و تعویض پست دیدبانان و نیروهای مستقر در میل 169 کوهک سراوان اقدام به تیراندازی کرده که در این اقدام تروریستی  متاسفانه 14 تن از مرزبانان ما به شهادت رسیدند و 6 نفر دیگر نیز مجروح شدند.

نارویی افزود: نیروهای مرزبانی دراین درگیری درپاسخ به تروریست ها به تبادل آتش پرداختند که به علت قرارگیری محل حادثه در نقطه صفر مرزی، تروریست ها با استفاده از تاریکی شب به داخل خاک پاکستان متواری شدند.

استاندارسیستان وبلوچستان درباره هلاکت و یا مجروح شدن تروریست های مسلح هم گفت : این مسئله در دست بررسی است و اخبار دقیق آن در زمانی مناسب به اطلاع مردم خواهد رسید.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد